Tema: Re: Medinģs sienos paruo¹imas da¾ymui
Autorius: Grazvydas
Data: 2009-07-24 23:48:46
Sveiki,

Kažkiek panai situacija. Senas medinis namas, dažytas prieš kokius 20 metų.
Nusprendėm, kad pats laikas nudažyti iš naujo.
Senus dažus nuvalėm su kampiniu šlyfuokliu (a.k.a bulgarkė). Nevalėm visko
iki gryno medžio. Nuvalėm tiesiog tuos dažus, kurie buvo atšokę.
Praeitą savaitgalį pradėjom dažyti iš naujo. Flugger parduotuvėje (Šiaurės
miestelyje, Vilniuje) nusipirkom dažų, skirtų
išoriniams mediniams fasadams dažyti. Nudažėm vieną kartą. Rytoj važiuojam
vėl: žiūrėsim kaip viska satrodo, dažysim antrą kartą.
Jei kalbant apie dažus ir kainą, tai pasirinkom Flugger. Buvom Senukuose.
Bet ten kažkaip keistai. Bandėm paklausynėti apie
dažus, tai tik prigąsdino, kad viskas labai brangu. Toje dažų parduotuvėleje
padėjo, paaiškino. Kažkaip keistai jie ten.
Bet kokios spalvos dažų 10L kibiriokas kainuoja 250 Lt.

Gražvydas