Tema: Re: Veidrodis i vonios kambari
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-07-24 14:59:08
Tas pac variantas pas mane, taciau klijavau prie GKP.
Naudojau silikona skirta veidrodziams klijuoti. tarp lyteles ir veidrodzio
dejau aliuminio juostele. radau senukuose.

Norint apsaugoti nuo rasojimo galima blogojoje veidrodzio puseje priklijuoti
spec tena. (kaip auto veidrodziu pasildymas, tik didesnis:) ) ir pajungti ji
pvz nuo apsvietimo jungiklio arba ventiliacijos jungiklio.

--
E=MC^2