Tema: Re: Kas per f**k su saldytuvu darosi
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-07-24 10:36:59
Kadangi visai ensenai ardziau savo snaiges ta dali mechanines termoreles
keitimui, tai galiu bandyt atsakyt. Greiciausiai nuo senumo subyrejo
izoliacija ant vamzdelio. Ten yra taip: nuo kompresoriaus ateina vamzdlis
tarp saldytuvo galines sieneles ir kaistancio radijatoriaus. Si radijatoriu
reiketu atsukti ir pritvirtinti per gumines tarpines. Tuomet 1-2 cm padides
tarpas, ir saldytuvas veikdamas kels maziau triuksmo (savaji ardziau del
triuksmo). Toliau ta vamzduka geriau butu papildomai izoliuoti paraloniniu
kevalu-telpa. Galineje sieneleje, virsuje yra metalinis skydas su 2
kisanciais varztais. Juos reikia atsukti, skyda nuimti. Is vidaus saldytuvo
reikia graziai nuardyti viska iki salanciu vamzdeliu. Nesigazdinkit, darbo
yra siek tiek, bet viskas daroma civilizuotai ir labai paprastai. Taigi
matysit skyle, per kuria is isores ateina vamzdukas, salia jo ateina
"dratas" nuo mechanines termo reles. To drato galas pritvirtintas prie
saldancio vamdelio mazdaug saldytuvo viduryje. Is isores ta skyle apipurksta
kazkuo panasiu i makrofleksa, is vidaus - uzlipdyta kauciuku. Jusu uzduotis
gerai izoliuoti sita vieta. Tuomet surinkti atbuline tvarka. Darbo mazdaug 2
valandoms, neskubant.