Tema: Re: diy baldai
Autorius: bigT
Data: 2009-07-22 13:21:22
na senukai labai jau prastai darydavo... kantai prastai apdirbami tiek ploni
tiek ir pvc. Nudrozia juos nelygiai, nenublizgina.... zodziu fuflina.
Ulmas daro kur kas geriau, tik ten nesupratau as ju... pasakiau matmenis ir
klausiu kiek  kainuos. Sako nu tai m2 kaina tokia, kanto tokia..
susiskaiciuok.
Susiskaiciavau... kai atejau pasimt uzsakymo, mano suskaiciuota suma ir ju
skyresi ~200lt. Daugiau pas juos nesigaminu.
DForma kiek zinau ir normaliai daro.
As viska dariausiai siaip pas nedidele firmele. T.y. jie man supjauna pagal
uzsakyma ir apkantuoja, o toliau namuose jau grezioju, frezuoju ir t.t.

DIY vaiku kambarys  http://www.soften.ktu.lt/~zumbtoma/baldai/