Tema: Re: gardenos purkstukai
Autorius: Pi.
Data: 2009-07-22 10:48:32
jauciasi pono saliskumas.. :)
pasakysiu is savo patirties..  pradejau dometis gardena.. bet po keletos
bandymu suzinoti is ju konsultantu ka nors daugiau.. atsimusi i siena ir
negauni atsakymu.. o primygtinai siulymus samdytis kazkoki petra ar jona,
kuris viska ir padarys.. aciu, nenorejau to..
nuvaziavau i maidina.. viska paaiskino.. padare projekteli.. issikasiau
griovius.. suklojau vamdzius .. susukau purkstukus.. viskas veikia(dariau
pirma karta).. jokiu nusiskundimu neturiu.. kaina geresne, nei gardenos..
visada buvo galima pasiklausti ka ir kaip daryt..  ir kas svarbiausia -
visada gavau atsakymus..
su kuo dirbti spresk pats:)
juokingi palyginimai prezidenturos parko su gedimino pr liepom:)0