Tema: Re: stiklo paketu sujungimas
Autorius: shlakys
Data: 2009-07-20 13:11:47
tarp paketu reikia det kokia nors tarpine amortizatoriu, nes stiklas su
stiklu susiliete kantais (o ypac jei grudintas) skils-suduz nuo vibracijos,
gal net temperaturiniu vaiksciojimu (nors stiklas labai mazai vaiksto) ar
pastato vaiksciojimo

paprastas silikonas netinka nes jis bijo UV yra specialus hermetikai
naudojami strukturiniame stiklinime ("desros"), bet koks paketu gamintojas
turi ir gali parduot

beje taip sujungti paketai be tvirtinimo nelaikys (vejas) o jei laikys tai
trumpam, mano manymu juos reikia dar ir tarpusavyje sutvirtint, paprastai
tokiu atveju paketo remelio isoreje yra griovelis i kuri kabinama kabe o cia
?

tai mano nuomone