Tema: Re: Gal kam shaldytuvo reikia? :)
Autorius: aviliux
Data: 2009-02-07 14:08:51
"vaidas100" <vaidas100.stabdomspama.@gmail.com> wrote in message news:gmgvlg$nhk$1@trimpas.omnitel.net...
> visks vakar shaldytuva su 100% nuolaida nusipirko aviliux :)

    ... ir issidure juodai  :(
    Meistras atejes pasake kad tas dureliu gumos sildymo vamzdelis (skirtas ledo nesusiformavimui ant gumos, kad ji neprisaltu del dregmes ir dureles visada atsidarytu lengvai), vienintelis, kuri imanoma isimt/pakeist kad neleistu freono, jau yra isimtas, saldytuvas jau buvo remontuotas. Vadinasi, kazkur kitur yra skyle, per ja leidzia ir freonas visvien iseis - gali per pusvalandi, gali per pusmeti, bet ISEIS. Visos kitos freono kameros yra hermetiskai uzlituotos korpuse, korpusas neardomas.
    Isnesinejant is buto ir metesi po saldyuvu charakteringai perspaustas varinio vamzdelio galiukas - ji nulauzia uzpildydami freona, tapati padare mano meistras pas mane. Poto ji vel uzspaudzia ir uzvirina.

    Jei buciau zinojes, kad saldytuvas jau buvo remontuotas - meistras pasakytu neimti jo.
    PAMOKA: visada veztis meistra su savim, kad ir kiek tai kainuotu.

    Taigi sis saldytuvas visvien bus utilizuotas, skirtumas tik, kad sumokejau firmai uz veziojima, nesima ir uz meistra. Ir dar turesiu sumoket uz isvezima EMPui as, o ne vaido tevai.