Tema: Re: BLE, teliko neber ....
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-02-07 09:57:19
kai siaucia viena gauja, belieka kaimynu budejimas. kazkada siuose
forumuose buvau iskeles tokia ideja, kuri gan popiuliari normaliuose
rajonuose Vakaruose. bet tada is manes tik visi pasijuoke... tam reikia
kaimynu solidarumo, kad sutiktu bent 80 proc. po pora ar viena kaimyna i
nakti. panasiai budi kazkokiam kaime Lietuvoje, kur siaucia padegejas
kazkoks debilas maniakas. jo vos tie vyrai nepagavo, o padegmu neliko.
belieka dabar tik policijai savo darba atlikti.
zmones apie tokius dalykus net negalovja ir juokiasi tol, kol rajone 60
proc. neapvagia. tada pradeda kazka mastyti. pradziai - isidemeti
itartinas auto.

tarp kitko, Ryti, kaip pas ju iejo? per vitrina?