Tema: Re: Patarimo... minciu...
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-05 18:44:41
tai tas apsildymas bus kaip zvake prie lavono.
Jie garazas bus nesildomas, tai visa siluma vistiek iskeliaus pro garazo vartus. Tiek atidarymo metu, tiek ir per uzdarytus. Gal pas tave jie kokie ir super duper, bet pas mane ir pas draugus tai pro garazo vartus sekmingai siluma keliauja :(
As tai galvoju prie garazo kuri reciau naudoju lauko zaliuzes sudeti. Gautusi lauko zaliuze koks 25 cm oro tarpas ir garazo vartai pakeliami. Sakau vis sulaikytu veja ir nepustu skersvejai :)

T:)