Tema: Re: REQ. medzio masyvo baldai kaune
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-05 13:38:14
tiksliai nezinau,  bet uzmates salonus kur prekiauja medzio masyvu baldias:
draugystes g. 19 - medzio era jie ir gamina.
vilniaus gatveje (senamiestyje) ekspozicija yra, sake gamina ir pagal individualius uzsakymus, gamintojo pavadinimo nezinau
netoliese uzmatyta dar viena parduotuve senamiestyje gatves nezinau, gal gertrudos. Ten jei vaziuotum is senamiescio pro kauno pili ir islystum prie sviesaforo. Tai nedavaziavus sviesaforo netoli maisto prekiuparduotuves (silas ar iki). Kas gamintojas net nezinau
dar viena matyta leidziantis nuo sesto forto link masiulio gatves. Kazkokios gamyklos administracinio pastato pirmame aukste. Jie vaziuojant nuo centro bus po kaire puse. Kazka minejo, kad is danijos, bet newsgrupe rase, kad ir lietuvoje prie klaipedos juos gamina, o gal pavadinimas panasus. Kazkas ar ne domino baldai.
Na dar jyske keli yra, pigu bet neaiski kokybe ir tik standartas.

Jie kur uzmatysi geromis kainomi ar koki ispardavima parasyk. Man irgi bus aktualu :)

T:)