Tema: Re: Arabiskas shiknaplovis
Autorius: kg
Data: 2009-02-05 10:41:14
ne tik arabai
beveik visoj Azijoj taip yra
todel net ir indai europiechius laiko labai neshvariom tautom
ir kai pagalvoji - tai tiesa
ranka patys kisham i savo shuda, ir dzhiaugiamies kai i ji nelipam su batais
:)
o tokioj Japonijoj - tai tualetai, palyginus su europietishkais- tai
kosminiai laivai. ten tam skiriamas didzhiausias demesys (zhmonai teko - but
patvirtino)
o pazhiurejau ta http://www.washlet.com/ ir ash tokio daikto uzhsimaniau :)
ten visokie sedynes pashildymai - tai nereikalingi. bet nuplovimas ir
nudzhiovinimas - tai liuks dalykas

kg