Tema: Re: teriva perdanga +/-
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-04 08:40:15
>o is ploksciu surinkti perdanga blogai? padaroma per pusdieni. kainuoja
> panasiai. skirtumas iki tukstancio per visa nama, bent kai as domejaus.
> plius nereik pirkti papildomai nieko.

Pritariu. Jeigu nuspresiu dali palepes perdengti su 6m ilgio g/b plokstemis tai jokiu teriva nebus - atvaziuos fiskaras su siauromis 6m ilgio plokstemis ir is karto iskraus ant mano vienaaukscio be jokiu kranu. Jeigu bus kokiu nors problemu tai galima pataisyti su lauztuvu, o is apacios sulyginti su domkratu. Ir is karto ant perdangos galesiu isirengti gegniu surinkimo aikstele...