Tema: Re: Namas
Autorius: Ruta
Data: 2009-07-20 12:25:50
O nu bet atsiprašau, kad nekompentingai įsiterpsiu, bet man skaitant
darosi juokinga, kai žmonės diskutuoja apie tokio mistinio dalyko kaip
"namas" pastatymo kainą.

Kai nėra aišku, nei kokio jis dydžio, nei su rūsiu ar be jo, nei kokia
šildymo sistema, ir žiū, tūlas pilietis prie "namo" išlaidų
priskaičiuoja ne tik virtuvės įrangą, bet ir svetainės baldus....