Tema: Re: klozeto keitimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-17 10:58:56
jo pirma plyteles, paskui jua puoda statai ir prie jo prisukineji bakeli. Tiesa, statydamas ivertink, kad bakelis uzima vieta ir nepristum per arti sienos :) Nes kai pajungsi kanalizacija, prisuksi prie grindu bus abydna viska perdarineti kai paaiskes, kad bakelis netelpa. Gerai, kad pats netycia pabandziau bakeli uzdeti dar pries visus statymus, o tai buciau uzlipes ant to greblio :)

T:)