Tema: Re: Keramzitas po grindim?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-16 08:27:23
Garaže keramzito nenaudočiau, yra juk styroduras. Įdomu kaip tą keramzitą
sutankinti, o nesutankintas jis ten makaluosis, ir dar grindys žiūrėk
lūžinės, ką tada darysi. Visi juk protingi betonuoja su 100 betonu ir dar
armatūrai taupo.

"Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message
> po miegamojo grindim gal ir OK - ten truputį apkrovos mažesnės...
> Labiausiai ko aš bijau - kad įvažiuojant mašinai į garažą bus koks nors
> (kad ir minimalus) judėjimas, ko pasekoje tas keramzitas per kelis
> (keliolika) metų sutrupės ir mano grindys pradės sėsti :(
>
> --
> pax vobiscum
>

> "Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message

>>> grindimis). Man siūlo jį pilti garaže po juodgrindėmis (ant juodgrindžių