Tema: Re: 2 daliu stumdomi kiemo vartai
Autorius: Gimp
Data: 2009-07-15 10:33:23
Bijau kad garantijos tau niekas neduos arba kainuos tiek, kad pats nenoresi
daryti. Situacija sudetinga, beje turek omenyje, kad gembiniam papildomai
reikia kokio 1.5 m (trumpesniem aisku maziau) prie pilnai atidaryto ilgio.

Beje, ar varteliai esamoje vietoje butini? Pas mane distanciniame yra
funkcija "varteliai" - paspaudus mygtuka atsidaro per 1 metra vartai. Tiesa
varteliai irgi yra, nes per ilgi vartai gautusi ir atsidarius netilptu
sklype.