Tema: Re: Elektrine krosnele pirtyje ir vandens pasildymas.
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-07-14 23:48:38
ai, pamiršau atsakyt į klausimą. Nu vienžo.
Gamintojų siūlomų vandens pašildymo cirkuliaciniu metodu variantų aš nežinau, neteko matyt. Auksarankiai gali padaryt įvairiausius variantus visako, primastyt didžiausių vėjų, kartais tai netgi veikia, keletas man žinomų variantų yra gan įdomūs :)
Jei mąstyt ta linkme, tai nebent bandyt kažką burt su krosnelėm, turinčiom garo generatorių, tik elektroniką tektų perderint :) Specų gal ir atsiras, tik aš tokių nepažįstu :) Prie nuleidimo klapano jungi karščiui atsparią žarną ir turi kipiatoką :))
Atleisk už jumorą, jis dvejopas, visa tai yra įmanoma realiai, tik klausimas, ar būtina?

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt