Tema: Re: Patarimo - ispjauti medyje 180mm skyle
Autorius: mindiucha
Data: 2009-07-14 23:40:47
na, jei freizerio neturi tai bandyk taip:
i faneros, ar kako panaaus, isipjauk paduk kaip pieinuky, igrk skyl pjkliukui ir pritvirtink prie siaurapjuklio pado. (nors ir dvipuse lipnia juosta , jei tingi varteliais ar kaip kitaip.) tada pasirenki reikiamos skyls spindul (x arba y arba ) ir prisuki. principas toks. A tai darau skyles, kaip ir anksiau minjo, su frezavimo mainle ir kopijuojaniu iedu pagal lekal. Su siaurapjkliu sunku ilaikyti skyls sienels kamp, lengva nukreivinti.