Tema: Re: Vandens skaitikliai
Autorius: Ernikas
Data: 2009-07-14 14:15:15
Buvo laikas, kai gyvenau vienas ir be skaitikliu, paskui dviese ir vel be
skaitikliu.
Taciau situacijai pasikeitusi reikejo registruoti gyvenamaja vieta ir siai
dienai yra deklaruota, kad gyvena 2 asmenys.

Del deklaravimo kitur netinka, nes nesinori problemu, esu girdejes, kad
labai nesunkiai yra irodoma kiek asmenu pastoviai gyvena tame bute ir jei
esi deklaruotas kitur, tai situacijos nekeicia ir jei nores isieskos be
problemu.
O dabar kai atsirado trecias jaunasis gyventojas, tai irgi kazkaip nelogiska
jo slepti ir deklaruoti kazkur kitur, nes kaimynai tikrai paliudys, kad
mazylis gyvena cia ir su abiem tevais :)

Taigi prasau grizkime prie skaitikliu, ju kainu, tipu ir t.t.

Taip pat del ju idejimo reikia i kreiptis imone aptarnaujanti santechnika ar
galima suderinti siaip su bet kokiu santechniku. Kazkur esu skaites, kad
gyventojai savaliskai negali atjungti vandens, jei nori kazka pasikeisti ir
t.t.
Butina suderinta su imone priziurincia nama.

Veiksmas vyksta Fabijoniskese.

Ernikas