Tema: Re: trinkeliu dejimas 80 Lt brangu?
Autorius: Jesus
Data: 2009-07-14 08:46:57
vazinejama nebus, cia ale sakyciui pasistatyti sketi su kedem pasisedejimui
ir pan.?

kaimynui dare takelius tai sutankino suvibravo grunta, pasibetonavo kur
reikia sudejo, prase kad ne bordeliu tai pabetonavo sonus ir pan.

sakau su grunto paruosimu bet kaip ten ta kaina su medziagom jei sakykim
darbas pas kaimyna daugiau maziau mane tenkina?

jesus