Tema: Re: Rozete lauke
Autorius: bzik
Data: 2009-07-13 11:01:21
neperseniausiai klausinejau ir buvau nukreiptas i Thomas philips arba Ermitaza. Kadangi dirbtinio akmens imitacija nesuzavejo, paemiau Ermitaze pora tokiu http://pigu.lt/remonto_ir_apdailos_prekes/ilgikliai/brennenstuhl_1154580?id=317849 tik po 29Lt. Matomi minusai:
- rozeciu 'galva' ant strupelio laikosi vieno varztelio pagalba, tad po keliu rimtesniu patampymu jis gali isluzti. Gal priklijuosiu
- stovas isismeigia, bet stabilumo net ir molyje pakankamai mazai. Paemiau gera sprindi d130 ortakio likuciu, prie stovo prikabinau pora vieluciu (armatura :) ir uzliejau skiediniu. Dabar beliko tik ikast i zeme.

Jei eigoje pasimatys, kad toks gamyklinis sprendimas man per silpnas, konstruosiu panasu is tvirtesniu medziagu.