Tema: Re: santechnika
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-07-08 23:19:42
Pagal reikalavimus vandentiekio ivadas (su apskaita) privalo buti is karto
uz lauko sienos, taip, kad jokiu vamzdzio pravedinejimu po grindimis daryti
negalima (nebent vanduo is sulinio ar grezinio)

dabar prasivedinek tik kanalizacija. visa kita prasivesi ant pirmo sluoksnio
betono arba ant polistirolo pries betonavima (na jei pvz nedarysi sildomu
grindu)

Pastabele: jei patalpose, kur bus sildomos grindys irenginesi trapus (dusas,
ar siaip kas nors...) butinai naudok sauso tipo trapus, kurie nesmirda netgi
isgaravus is ju vandeniui, nes po to turesi bedos su smarve patalpoje, kai
nuo grindu is paprasto isgaruoja vanduo. na, bet zinoma trapus irenginet
reikes smarkiai veliau....