Tema: Re: skubiai reikia tinkuotoju + mano rekomendacijos
Autorius: eimaz
Data: 2009-07-07 13:37:06
mes skaiciavome bendra kaina. man 1 namui gavosi 2700Lt uz darba, pirmaji
etapa. namas 2-butis, tai padalinau per puse kaina.
visi vamzdynai, radiatoriai, grindinis sildymas, vandtentiekio isvedimas i
lauka ir t.t. buvom sutare 2500Lt, bet prisidejo siek tiek darbu. medziagos
pirmajam etapui gavos 7000Lt, nors buvo paskaiciaves ~8000Lt.
kiek tu tasku, tai ir neskaiciavau net.