Tema: Re: miesto komunikacijos
Autorius: Rimokas
Data: 2009-07-07 11:55:00
   Teisingai . Dariausi viska pats savo jegomis vandens privedimui - kasiau
, susidejau vamzdzius . Susitariau su viena imone , kad tipo jie priziuri -
dariausi pas juos projekta . Ir pries uzverciant reikejo , kad jie dar
perziuretu + hidraulinis bandymas . Oficialiai kainavo tik projektas ,
hidraulinis bandymas ir topo nuotrauka . Skaitliuko prijungti jau atvaziavo
vandentiekio imone . Visi kasimo-tiesimo darbai - mano reikalas ...