Tema: Re: gipso kartono alternatyvos
Autorius: Ginthus
Data: 2009-07-07 10:20:18
tai alternatyvu visuomet yra. gali ir is blokeliu pertvara sumuryt, po to strobuot kanalus laidams, skyles rozetems, tinkuot su profiliais, spakliuot sveist, vel spakliuot vel sveist ir tada dazyt... ale nei vieno privalumo pries gipskartoni (iskaitant tas pacias gipsinio pagrindo medziagas), vieni minusai.
jei kalba eitu ne apie dazoma pertvara, tai ir alternatyvu kitokiu ieskoti butu galima.