Tema: Re: Kur ir po kiek perkat lentas tvorai?
Autorius: Good
Data: 2009-07-04 10:30:10
Obliuotu lentu tvoroms nereiketu naudoti, nes jos daug prasciau igeria dazus
ir to pasekoje juos prasciau laiko, dazniau perdazineti reikia. Pasiziurek i
medines konstrukcijas Skandinavijoj, visos is neobliuotos medienos. Kaip
nebutu keista, tai ir Lietuvos vakarineje dalyje gana populiari neobliuota
ar net specialiai siausta mediena isorei, o rytu Lietuva jau prie islaizytu
obliuotu traukia:)