Tema: Re: Kuo padazyt (apsaugot) mediena lauke?
Autorius: siGis
Data: 2009-07-03 17:43:30
Asmeninis patyrimas. Antiseptikas pora kartu ir geri butinai akriliniai
dazai skirti fasadui. Man labai pasiteisino latviski 'Akvator'. Jeigu
konstrukcija nei kiek nepridengta dazu gal but ir nenaudociau. Gali gautis
taip kad dazu plevele nesutrukdys medziui imirkti, bet labai trukdys
isdziuti. Del to gali greiciau puti. Bet kad tie dazai gerai laikosi tai
tikrai.