Tema: Re: Q:kiek kainuoja murijimas
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-07-03 15:03:55
> TAI MURININKAI neblogai uzdirba Vilniuj :)))
> kazkur turetu gautis per menesi apie 800 lt....

Pora kartu darbo pabaigoje prase po lita. Galvoju paklausiu draugelio ka galima su litu nuveikti. Pasirodo yra kazkoks sampunas. Is tikro man toks murininkas yra paranku, nes lietingais orais negaliu ramiai atsivezti 22,4m2 keraminiu blokeliu. Patirties igijau vezant 5 masinas perdangos ploksciu. Keramika su priekaba butu prasciau. Bet rytoj jau rizikuoju uzsivezti.
O murinkas dirbo savo laiku prie daugiabuciu statybos. Ten del gerimo buvo grieztai. Tai visa brigada rado kazkoki sampuna nuo kurio nera jokio kvapo. Taip ir iprato. Kai uzgeria - ima aukleti zmona. Sake, kad dar vienas paauklejimas ir gaus realia laisves atemimo bausme. Todel savo darbdavi gerbia net po to kai pries 2 savaites nuo jo gavo i dantis.