Tema: Re: odiniu baldu remonciukas (Kbbb!!)
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-01 15:46:54
Na matai iki taves ta rankena smauke tu ja smaukei 22 metus ir ji suplyso, o
cia zmogus nespejo atsidziaugti nauju kampeliu - kai jis suplyso :)
Ponau auksciausios rusies odos baldai yra mazai kam iperkami, todel daugelis
prisipirko panasaus "odinio" fufelio, kuris ir plysta. Jei nera babkiu perki
gobelena, arba jei labai nori odos perki panasu fufeli bet ant jo nesedi ir
kitiems neleidi :)