Tema: Re: del elektrinio ranksluosciu dziovintuvo
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-01 13:47:48
kiek domjausi yra tepaliniai, bet jie brangesni. Ir yra i metalini gyvatuka isvedziotas sildymo kabeliukas. Toki turejau nusipirkes, jokiu problemi nepastebejau. Buvau uzstataes per taimeri, i diena po pora valandu veikdavo, ranksluosciai puikia isdziudavo. Siai dieai vel pirkciau toki.
Tiesa abu variantai yra tik nuo elektros (negali kombinuotai jungti pvz nuo sildymo sistemos ir vasara nuo elektros).

T:)