Tema: Re: kuom suremontoti siferini stoga ?
Autorius: Raulis
Data: 2009-07-01 10:39:19
Tu kokis tai labai kategoriskas, nervuotas paskutiniu metu tapai ir per
visus grupsus. Gi zmogus raso, kad lipti ant stogo nenori, nu tai tegu
pabando uztepti kuom nors. Jeigu nelaikys, uzteps dar kuom nors. Vienoj
pasiurej pas mane buvo nesandarumas tarp stogo ir sienos, tai plysi gelanu,
ar kaip ten vadinasi tokis lipnus plastilinas, uztepem. Laike, kol is viso
nenugriovem.