Tema: Re: REQ: gipso sujungimas buku kampu
Autorius: creature
Data: 2009-06-30 10:10:48
na kaip apsauga staciam kampui tai man ta juosta nepatikimai atrodo -
vistiek tarpas tarp tu aliuminiu juosteliu yra popierinis, t.y. per pati
sulenkima yra lengvai pazeidziama

bukam isoriniam kampui tokia naudojau, tai glaistant ten vistiek nelabai
storas glaisto sluoksnis uzsideda, man atrodo stuktelejus su kuo taip ir
liktu...