Tema: Re: Sviestuvo i lubas
Autorius: Ginthus
Data: 2009-06-29 16:02:25
pats buvau uzsimaniakines ant tu lempuciu kaitaliojimo, tai turiu pasakyti, kad po halogenu, i tas pacias vietas susukus taupias liuminescensines, man labiau patiko. minusas, kad jos jau taip nebeuzsviecia i uzkampius tad ju isdestymas nemaziau svarbus nei halogenu (klaida kabinti 1-2 lemputes didelio kambario centre).
tad jei tavoji sistema su 220V ir cokoliai GU10, E27 ar E14, tuomet siulyciau ismeginti tiesiog susukti i tuos pacius cokolius taupiasias lemputes (jau galima rasti ivairiems cokoliams, ivairiai dengtu ir netgi veidrodiniu). gali pasirodyti, kad to ir pakaks ir nereiks nieko perdarineti. zinoma nereiktu persistengti su vatais ir neprisipirkti per silpnu.