Tema: Re: Radiatoriai
Autorius: dede
Data: 2009-06-29 13:51:15
analogiska situacija sprendziau sekanciai :)

radiatoriu statom salia lango, o po paciu langu padarom truputi grindinio sildymo. t.y. tuos pacius radiatoriaus vamzdzius pratempiam po pat langu ir ibetonuojam neuzizoliuotus, padedam eilute plyteliu (visur kitur pas mane parketas). dejau tiek, kiek telpa i lango nisa, t.y. mazdaug per blokelio stori - uzteko, nieks nerasoja.

pasidomejau ir konvektoriais. kai paskaiciavo tuos maziukus, niolika tukstanciu visam namui, fantazija atsoko.