Tema: Re: Del terasos
Autorius: Night
Data: 2009-06-29 09:53:58
Zinau, tavo terasa is viso su kolega zavejomes ilgai (siuntei nuotraukas kazkada) - labai graziai padaryta.
Pas mane situacija tokia, kad poliai labai nedaug is zemes teissikistu, auksti palei pat zeme gaudyti
nepatogu arba reikia atkasineti, todel zymiai paprasciau butu ant strypo pakabinti ir vsio.