Tema: Re: Reikalingi 20cm plocio statybiniai blokeliai
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-29 08:10:19
Murija is Palemono keramikos. Pries menesi mokejau 190lt/m3. Atvezimas i Vilniu su iskrovimu - 500 litu. Prasta geometrija? Taip. Bet taves tai neturetu jaudinti, nes ne tu muriji, o murininkas. Patys ismatavimai yra visiskai priimtini. Savo laiku maciau zymiai prastesnius. Mano partija isdegta gerai - plyta net skamba. Problema yra ta, kad krastai kokius 1-3 mm atserpeje. Pastebejau, kad murininkas retgarciais stukteli per krasta, kad galetu lygiai padeti plyta. Bet si trukuma kompensuoja blokeliu mase. Lyginant su kita keramika jie maziausiai trupa. Ypac kai reikia ka nors ikalti. Pavyzdziui man plytas susandeliavo  padeklus 2 aukstais. Vienas padeklas su plytomis griuvo, o skilusiu plytu gali suskaiciuoti ant vienos rankos pirstu.
Murininkas murija uz 40 lt/m3. Bet reikia viskuo rupintis paciam. Vakar pazistamas dazytojas siule kolega is Moletu su salyga, kad tureciau suteikti stoga. Murytu uz ta pacia kaina, bet viskuo rupintusi pats.