Tema: Re: Fasadinio tinko dejimas
Autorius: tomassaki
Data: 2009-06-26 09:57:40
1. Jei ne kainoje esme, pasirink pagal esama situacija ir tinku savybes
(pridedu lentele). Jei kaina svarbiausia - akrilas.
2. ir 4. Imk ta, kuris graziau atrodo (cia skonio reikalas). Jei ziuret
sanaudas, tai lietaus mazesne iseiga nei samanos (skirtumas apie 20%) ir kuo
frakcija smulkesne, tuo iseiga mazesne.
3. Vln galiu pasiulyt Caparol. Pernai dziuvimo laika tiesiogiai lyginau su
Stomix. Stomix'as dziuvo zenkliai greiciau. Tiesa tuo metu tai buvo Stomix
pliusas, nes reikejo gaudyt ora, kad nelytu. Su kitais lygint neturejau
progos. Bendra taisykle - nedirbt per didziuosius karscius ant tiesioginiu
saules spinduliu. Geriau anksti ryte atsikelt, per pietus pasidaryt keliu
valandu ispaniska siesta, ir pratest darbus vakarop pakol sviesu.