Tema: Re: kur kreiptis, kad nubaustu palaido suns semininka
Autorius: MinVodai
Data: 2009-06-22 08:17:22
turiu toki kaimyna, isveda (paleidzia) pasilaxtyti po gyvenama teritorija,
ale "naminis kaciukas", avchiarka ....
is paziuros lyg ir nieko nedaro, bet..  sutarties su sunimi nesudariau (beje
kartais ir sutarciu nesilaikoma :) )
cia lygiai tokia pat situacija su rukoriais...  "kam gi as cia bloga
darau??"