Tema: Re: sienu tinkavimas, tinkas ir majakai
Autorius: Kurmis
Data: 2009-06-21 18:52:16
nelygu kaip kokybe. as kai ieskojau pries gerus du menesius is manes irgi
panasiai prase. pazejau kaip dirba, tai jie buvo verti tu pinigu. bet
pasirinkau lenkus su lenkisku knauf'u. paciu knaufu nesididziuoju, bet
istinkuota neblogai. aisku sumokejau irgi 20lt su medziagom, tiek kad
glaistymui taupau.
siaip kalkinio tinkavimas zinau svyruoja nuo 6lt iki 12lt uz darba. kainai
turi itakos ir regionas kuriame ieskai.