Tema: Re: kur jura vezti taisyt?
Autorius: Lapinas
Data: 2021-04-03 14:17:09
Tai ir aš turiu "pasiteisinusių tiekėjų", bet paštas kartais padaro savų
korekcijų.
Dar niekad taip nebuvo, kad užtruktų daugiau savaitės.

Šiaip jau pas Jura tai 2 dydžių tarpinės vandens linijose, aparato vežt
nebūtina (iš tikro tai vienas dydis, bet yra niuansų). Ir kainuoja jos
realiai kapeikas, jei pirkt daug. Su mažesniais kiekiais logistika jas labai
išbrangina.
OK. Palauksiu kol paštas atstrigs. Musiet iš Vokietijos Lietuvon sukrovė į
konteinerį, plaukianti per Sueco kanalą.