Tema: Re: Šakų smulkintuvai
Autorius: Bzik
Data: 2021-03-29 10:46:59
Geriausias smulkintuvas yra laužas. O jei šakos šlapios, gen neblogai
suveikia sena padanga. Bet čia jau ne eko :)
Tokiu būdu sodyboj esu kelis metus bent po kelis didžiulius laužus į
dangų paleidęs. Kadangi vienkiemis, o metodą su padanga parodė
artimiausias kaimynas, tai skundų nebuvo.

Bet dėl miesto sąlygų, kur šakų nedaug, sandėliuot nėra kur, teko įsigyt
smulkintuvą. Tavo nurodyti yra besisukančio disko tipo ir jų peiliai
atšimpa. Jis ok medėjantiems augalams, šlapioms šakoms ir kad visa tai
nebūtų žemėta. Nes turėsi galąst. Jei yra sausuolių, purvo, kur kas
geriau traiškymas. Toks ūky jau 4-5m.
https://www.senukai.lt/p/saku-smulkintuvas-makita-ud2500-elektrinis-2500-w/4n0c?cat=67h&index=3
Sakykim taip, kai smulkini visokius jaunus tiesius ūglius, kelių metų
nelabai šakotus medelius, darbas einasi gan greitai - įkišai ir jis
pats, minimaliai prilaikant sutraukia https://youtu.be/R5nsafSfSJg?t=96.
Tuo tarpu senos obelų, kriaušių šakos ar kiti gausiai šakoti augalai yra
vargas. Juos reikia sukiot, smulkint, prilaikyt, kišt ir t.t. Šiemet
prie namo teko išpjaut seną kriaušę, tai susipjovus viską, kas tinka
malkoms, su smulkintuvu gavosi beveik diena žaidimo.