Tema: Re: "Marso kanjonai" - lupam plyteles
Autorius: mrlz777
Data: 2021-03-22 15:43:26
5mm ir tu cia kazka lygint nori? :)

Pirma gulsciuka ilga prisidek ir paziurek kas ten apskritai gaunasi.
Nes pas mane tai buvo, kad tarp kliju ir plyteles dejom gipso plokstes
gabaliukus, kad nereiketu 3-4cm kliju deti tarp plyteles ir sienos. Tai
nėra prasmes tokiais atvejais lygint, sutepi betonkontaktu, kad geriau
liptu klijai ir tiek.