Tema: Re: nesezoninis klausimas: lapų pūstuvas
Autorius: Sail
Data: 2021-03-21 14:12:43
Trakai/Vilnius, vienas is dvieju virsutiniu, pirktas cia
http://sodotraktoriai.lt/priedai-2/lapu-zoles-sluotos/

Zolei rinkti manau jis tiktu, atiduociau uz puse naujo kainos, kas yra
100 eu. Virsuj esu prisukes faneros lapa, nes tada isvertineti patogiau
gaunasi.

Naudotas pora sykiu pabandymui, tad galima sakyti naujas.

Dabar isrinktas guli palepej, esant rimtam pirkejui manau galeciau
prikelti. Del tos priezasties foto nera.