Tema: Re: QLED?
Autorius: Teisybės Dėlė
Data: 2021-03-20 17:59:22
On 3/20/2021 7:34 PM, Senis wrote:
> Gal kas turit QLED. Žiūriu Samsung 65" TV variantus:
>
> QLED QE65Q60TA 850eur, kas yra čiut biškį brangiau negu paprastas 4K UE65TU8502 713eur.
>
> Ar vertas tas QLED pinigų? Žiūrim Telia tv. Ale nueini į kokį Topocentrą ar Senukus, prieš perkant sakai pajunkit normalią tv o ne super hd demo video roliką, tai bb, neturi ką pajungti parodyti. Tai koks ten realus vaizdas tik parsinešęs namo gali pamatyti :(

jo, šiandien buvau užėjęs gyvai pažiūrėti, tai spalvingus demo gerai
rodo beveik visi, išskyrus piguvą.
Jei kuris rodo prasčiau - tai tiesiog prastesnis multikas paleistas,
kaip pvz. pas Philips. Panasonic savo stiliuje - vienas modelis, stovi
apačioje ir išjungtas.
Nors OLED, QLED ir LG nanokazkokieten skiriasi nuo senobiškų ale LED
LCD. Sony „Full Array LED“ irgi neblogai.
Keli buvo pajungti per koaksialą, LRT HD, bet arba "nėra signalo" arba
trukinėja kvadratais.
Kitą kartą nešiuos savo USB ir prašysiu kad duotų patestuoti.