Tema: Re: "grotelės"
Autorius: Nioka
Data: 2021-03-12 23:48:45
Esu pagaminęs lovą su 12 mm faneros juostelėm po čiužiniu. Pilnai užtenka to
12mm. Čiužinys paskirsto svorį, niekas ten nesiūbuoja. Tik juostelės buvo
dedamos kas ~5-6cm, o ne kas  7-9.
Fanera gerai laiko, o lenteles teko keisti, nes su laiku perdžiūsta ir
intensyviau paeksploatavus lovą - lūžta.

"Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" <Grzegorz@Brzeczyszczykiewicz.tudai> wrote in
message news:s2g1ff$2cb$1@news.i-klubas.lt...