Tema: Re: iltas vanduo, ilgas vamzdis ir boileris
Autorius: qwerty
Data: 2021-03-05 15:01:01
Aš tai iškelčiau klausimą ar verta šita situacija viso hemorojaus ir
išleistų pinigų? Tokiu atveju reikėjo statant daryt atitinkamus sprendimus.
Pas mane nuo boilerio iki tolimiausio san mazgo gal 20m. Tame tarpe dar
yra koletorius taip 2/3 kelio iki maišytuvo. Tai rytinis arba po
ilgesnio laiko tarpo keliolikos sekundžių vandens nuleidimas būtinas
norint turėt šiltą vandenį. Bet kažkaip neerzina tas. Žinai ir elgies
atitinkamai.