Tema: Re: Ne visai oftopikas: Kavos aparatas
Autorius: Bronco
Data: 2021-03-01 16:16:20
On 2021-03-01 14:42, Shadowed wrote:
> Skambina man čia mergyčka iš to TopShop, ir siūlo va tokį:
> https://www.topshop.lt/delimano-espresso-coffee-machine-deluxe-noir
> <https://www.topshop.lt/delimano-espresso-coffee-machine-deluxe-noir>
> Šiaip, principe, gal visai ir reiktų to kavos aparato, bet gal kas
> naudojat ar šiaip patirties turite – kaip tas žvėris ? O gal už tą kainą
> yra geriau ? Arba gal čia ta kainų kategorija kur dar nieko gero nebūna.

:)))))

Seniai taip juokiausi iš tokios foto :D Vieną tik kartą gyvenime, kai
pavyko nuraut ypatingų kavos pupelių iš vienos mažos Italijos skrudinimo
įmonėlės, kai gaminant espresso su Silvia ir malant ją su Rocky,
espresso putos proporcija gavosi maždaug kaip šioje foto :) O čia
kažkoks gaidis už 129 eur tiek padaro :D Fotožopa valdo! :]

Juokingiausia, jog net matosi foto, kad aparatas pila kažkokią balkšvą
skystą srovę į puodelius, o tuo tarpu juose tiršta tamsi espresso puta! :))

Žodžiu, jei tos mergičkos balsas malonus, pasiteirauk telefono numerio,
gal tada ir aparatą nupirksi, o jei procesas suksis vien dėl kavos
aparato, tai siųsk ją su tuo aparatu prie ežero pailsėt ;)