Tema: Re: Garantine elektra
Autorius: Sail
Data: 2021-02-25 11:04:54
Rimciau uzsiemiau po koronos krizes, nes viskas buvo pigu, pirk ka nori
ir vis vien iseisi i pliusa. Dabar taip nebera.

Pradet gali bet kokiom sumom, tavo reikalas. Bet pradzioj turi padirbeti
- issirinkti brokeri kurio salygos tau priimtiniausios, ir bent jau
pradziamoksli koki nors perskaityti, kad suprastum ko nori.

Kuo didesnem sumom stumdai, tuo idomiau.

Bet turi nebijoti ir nuostolio, svarbu per ilgesni laika pliusas butu.
issidurti irgi nesudetinga.

Brokeriai ir skolina uz nebrangiai - 1.5% metiniu mano atveju.
Labai pravercia.