Tema: Re: Dūmai iš židinio
Autorius: Nioka
Data: 2021-02-01 16:28:02
Tikriausiai taip yra, kaip rašo Sail. Visos vent. angos negali ištraukinėti
į lauką, jei nėra oro padavimo. Kažkurios pradeda padavinėti orą į patalpas.
Kurios tai daro, gali nustatyt su degančia žvake prie vent. angų. Užblokuoti
tokias vent. angas galima, bet tai neišeitis. Oro į patalpas turi patekti
tiek pat, kiek ir pasišalina. Tai reikia užtikrinti, ir dūmai per vent.
angas atgal į patalpas nebeeis.