Tema: Re: indaploves tabletes
Autorius: eSSas
Data: 2021-01-30 13:14:33
On 30/01/2021 12:35, tranzoo wrote:
> as nesugebu isplaut su 5 litrais vandens

Nelygu koks indų kiekis - kartais užtenka ir keliasdešimt mililitrų. o
puskibirio vandens užtenka ohoho kokiam lėkščių kiekiui suplaut.

Aš labiau akcentuočiau tą brudą, kuriuo plaunama, nepamirštant jo
gamyboje panaudojamo vandens sąnaudų. Bet tokio skaičiavimo indaplovių
gamintojai labai nemėgsta, taigi jis nesiskaito

S.